sorry.

har inte skrivit på aslänge men idag gör vi ett långt inlägg dåe.
Idag hade vi typ slöjd och sen rast och typ bild och så va vi på en intervju
 (alla tjejerna asså) och så typ gick jag å några till och käka glass på skrapan och sen gick alla hem så nu sitter jag typ här och bloggar lite... :)
aja inte så händelserik dag men aja
Som alla vet så e jag kär i en kille, SOM E INTRESSERAD AV MEJ!!!
 mg,, inte så ofta. ingen gillar ju mej så.
han typ ville skicka massa låtar till hans mobil från min sen typ flörtade vi hela dan :D:S
inte så långt inlägg men aja..
vi kan förlänga det lite. men asså jag typ har inte haft tid att blogga så mkt.
 men igår så skolkade jag och fredrika från dansen för att spela eyetoy :D de e fett kul.
haha "galna apor" e bäst.
Milou har anmält mej på pea för ett jävla fucking kedjebrev
*suck*
så nu kan man inte va på pea längre.
asså hatar franska 42 glosor varje vecka asså fattar ingenting,
asså då menar jag INGENTING.
Asså jag bara skriver å skriver massa skit som ingen vill läsa men jag skriver iaf :D
det här e typ de längsta inlägget som jag NÅNSIN kommer å ha
inget händer ju i mitt liv så..
de e ju bara jag som läser min blogg så egentligen e det här inlägget asonödigt.
men det e kul å läsa andras bloggar så jag skapade en själv,
så om någon vill.. läs den..

BYYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg, den ger mig inspiration

2007-11-28 @ 17:24:36
Postat av: marre

tack men asså.. vem e du?

2008-01-04 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0