AAAHHH.

Har inte skrivit på länge ;o Aja, vi tar ett snabbt och kort inlägg idarå..
Ehh.. I skolan så spelade vi nogger som vanligt *suck*, allid ska vi spela nogger PALLA.. nogger e som king asså en kung en drottning en knäckt och en bonde och självklart en boll, så ska man ta ut varann för er som inte fattade det ^^
Ja sen hade vi tråk-elevråd, sen tråk-genus och så typ missade vi bildlektionen för en jävla ASTRÅKIG utställning Spirit of the wild palla.. Sen stack jag,wilma,agnes till stallet och typ va där. Sen gick jag hem och typ åt satt lite vid datan och kom på att jag kunde skriva ett inlägg i blogg.se :D Ja och nu tråkar jag framför datan. Alla sa typ att det va andra avenyn? vafan e de tänkte kolla på de men pallade inte låter som ett jävla "bonde söker fru" eller "ensam mamma söker" program, lol. Aja nu ska jag logga in på pläyyah typ och tråka. Äta chips, haha tjockisäta.. Jag e inte direkt tjock men... Aja det här "snabba och korta" inlägget blev nog det längsta av alla inlägg hittils ^^ aja imorrn ska vi tup åsså spela tråk-nogger. Palla, men vad ska man annars göra sitta i ett hörn på skolgården alldeles själv och se på när alla andra spelar nogger eller?! aja palla skriva mera.

BYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0